TIEDOTE 2.12. KOULUKERRALLA TAPAHTUVASTA ITSENÄISYYSPÄIVÄN JUHLASTA

Yleisöryhmät:

- Private group -

Teksti:

Suomi-koulu päättää syyslukukauden juhlavasti ensin lauantaina 2.12. tapahtuvan Suomi 100-v itsenäisyyspäivän juhlien merkeissä ja sitä seuraten 16.12. joulujuhlilla.

Lauantaina 2.12. koulutuntien aikana tapahtuvat lapsille suunnatut Linnan juhlat juhlistavat Suomi-neidon 100-vuotispäivää ja samalla opettavat lapsille perinteitä ja juhlaseremonioita. Tulethan yhdessä lapsesi kanssa juhla-asuun pukeutuneena! Ohjelmassa presidenttiparin kättelyn jälkeen on mm. Finlandia hymni, maljan kohotus ja tanssijaiset.

Vanhempainyhdistys tarjoaa lapsille Suomi-aiheiset juhlaherkut: tämän lisäksi lapset on hyvä varustaa kotoa tuotavilla eväillä. Kahvila antimineen on käytettävissä vanhemmille tuttuun tapaan pientä maksua vastaan.

Juhlat alkavat presidenttiparin kättelyllä ruokalan toimiessa juhla-salinamme.

Juhlapäivän ohjelma:

klo 13.30  Luokkiin kokoontuminen. Oppilaita pyydetäan tulemaan ajoissa, jotta juhlien ohjema voidaan suorittaa aikataulun mukaisesti

klo 13.50  Presidenttiparin kättely Lapset tulevat ryhmissä opettajien ohjaamana

klo 13.50-14.05  Juhlasalin koristelu Varapresidentit laittavat kutsut koristeeksi esille ja presidentit sytyttävät led-kynttilät merkiksi juhlan alkamisesta

klo 14.05-14.15  Finlandia Hymni Esittää: Arto Helin

klo 14.15-14.25  Juhlapuhe Johtavat opettajat Jenni Tukiainen/Silva Kuha

klo 14.25-14.45  Lahja Suomelle OSA 1 Oppilasryhmät jakavat lahjan opettajien opastuksella

Klo 14.45-15.05  Malja Suomelle: leivonnaishetki ja lasten evästauko

Klo 15.05-15.20  Lahja Suomelle OSA 2 Oppilasryhmät jatkavat lahjojen luovuttamista 100-v Suomelle mukana videoprojisointia, laulua jne

Klo 15.20-15.50  Yhteislaulua ja –tanssia Kehruuvalssi, letkajenkka, Sininen ja valkoinen, Kimpisen koulun Suomi 100-v räp. Osallistuminen lauluun ja tanssiin on vapaaehtoista!

Klo 15.50-16.00  Maamme- laulu ja loppupuhe

HUOM. Juhlien aikana valokuvaajana toimiva vanhempainyhdistyksen pj. Lotta Österman ottaa tilannekuvia. Leivonnais-ja yhteislauluhetkinä on mahdollisuus kaveri-tai perhekuviin

Juhlavasti tervetuloa! – Vanhempainyhdistys ja opettajat